Skip to the main content

Professional paper

Vrednovanje rada škole: učenik kao ocjenjivač

Aleksandra Đurić


Full text: croatian pdf 315 Kb

page 195-204

downloads: 5.638

cite


Abstract

U radu se govori o vrednovanju rada nastavnika i nastavnih sadržaja iz povijesti od strane učenika. U tu svrhu koristi se metoda anonimne ankete, prikupljena u tri školske godine u dvije osnovne škole, putem koje se analizira odnos učenika prema radu nastavnika, razmatraju mogućnosti utjecaja nastavnikova poučavanja i zanimljivosti sadržaja na interes učenika za povijesne sadržaje, nastavne jedinice i povijest kao nastavni predmet. Svrha je bila potaknuti učenike, time što im je dodijeljena uloga ocjenjivača, na aktivnije sudjelovanje u nastavi povijesti i promišljanje o svom radu na satu i kod kuće.

Keywords

vrednovanje; samoevaluacija; nastavni sadržaji; učenik; nastavnik

Hrčak ID:

47774

URI

https://hrcak.srce.hr/47774

Publication date:

21.12.2008.

Visits: 7.504 *