Skip to the main content

Preliminary communication

Analiza implementacije e-learninga u sustavu hrvatskog visokog obrazovanja

Darko Dukić
Ivan Bimbi


Full text: croatian pdf 133 Kb

page 328-339

downloads: 1.137

cite


Abstract

Posljednjih godina e-learning, kao suvremeni pristup učenju i poučavanju, zauzima sve važnije mjesto u našem visokom obrazovanju. No, proces njegove implementacije na hrvatskim sveučilištima i veleučilištima ne odvija se ujednačeno. Dok su neke visokoobrazovne ustanove u značajnoj mjeri prihvatile e-learning i
inkorporirale ga u svoje studijske programe, na pojedinima se tek započelo s njegovom primjenom. Polazeći od važnosti e-learninga, cilj istraživanja čiji su rezultati prezentirani u ovom radu bio je izvršiti analizu implementacije toga koncepta u sustavu našega visokog obrazovanja s obzirom na obilježje znanstvenog područja. Istraživanje je provedeno na uzorku ispitanika koji čine studenti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Poseban naglasak stavljen je u radu na utvrđivanje razlika u akceptiranju i oblicima e-learninga s kojima su se studenti imali prilike susresti tijekom dosadašnjega školovanja na upisanom studiju. U analizi navedene problematike primijenjene su odgovarajuće statističke metode.

Keywords

e-learning; visoko obrazovanje; razlike u akceptiranju e-learninga; statističke metode

Hrčak ID:

47932

URI

https://hrcak.srce.hr/47932

Publication date:

10.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 2.047 *