Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Analiza implementacije e-learninga u sustavu hrvatskog visokog obrazovanja

Darko Dukić
Ivan Bimbi


Puni tekst: hrvatski pdf 133 Kb

str. 328-339

preuzimanja: 1.131

citiraj


Sažetak

Posljednjih godina e-learning, kao suvremeni pristup učenju i poučavanju, zauzima sve važnije mjesto u našem visokom obrazovanju. No, proces njegove implementacije na hrvatskim sveučilištima i veleučilištima ne odvija se ujednačeno. Dok su neke visokoobrazovne ustanove u značajnoj mjeri prihvatile e-learning i
inkorporirale ga u svoje studijske programe, na pojedinima se tek započelo s njegovom primjenom. Polazeći od važnosti e-learninga, cilj istraživanja čiji su rezultati prezentirani u ovom radu bio je izvršiti analizu implementacije toga koncepta u sustavu našega visokog obrazovanja s obzirom na obilježje znanstvenog područja. Istraživanje je provedeno na uzorku ispitanika koji čine studenti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Poseban naglasak stavljen je u radu na utvrđivanje razlika u akceptiranju i oblicima e-learninga s kojima su se studenti imali prilike susresti tijekom dosadašnjega školovanja na upisanom studiju. U analizi navedene problematike primijenjene su odgovarajuće statističke metode.

Ključne riječi

e-learning; visoko obrazovanje; razlike u akceptiranju e-learninga; statističke metode

Hrčak ID:

47932

URI

https://hrcak.srce.hr/47932

Datum izdavanja:

10.12.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.021 *