Skip to the main content

Review article

Teškoće učenja i prilagodbe na školu ne prestaju s adolescencijom

Višnja Zibar-Komarica ; Psihijatrijska bolnica Vrapče


Full text: croatian pdf 701 Kb

page 211-215

downloads: 1.068

cite


Abstract

Teškoće učenja (obično u smislu smetnji koncentracije, teškoća zapamćivanja itd.) dosta su česta pojava u adolescentnom razdoblju, slično kao i “markiranje” iz škole, ali i učestali sukobi sa svim autoritetima (najčešće roditeljima i nastavnicima). U tijeku uobičajenog adolescentnog razdoblja obično su to kraće prolazne teškoće koje ne moraju izazivati veću zabrinutost. No, katkad su vrlo intenzivne te tada govorimo o adolescentnoj krizi. Ishod takve krize može biti vrlo različit – od neuspjeha u školi, napuštanja školovanja, preko niza raznih drugih teškoća, sve do mladenačkog suicida. Adolescencija je vrlo burno i osjetljivo razdoblje, adolescent je s jedne strane pod pritiskom nagonskih spolnih impulsa, a istodobno s druge strane je pod pritiskom školovanja. Obitelj također mora u to vrijeme proći brojne promjene da bi mogla adekvatno prihvatiti svog adolescentnog člana.

Keywords

teškoće učenja; adolescencija; adolescentna kriza; obitelj s adolescentnim članom

Hrčak ID:

57574

URI

https://hrcak.srce.hr/57574

Publication date:

20.7.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 2.400 *