Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Teškoće učenja i prilagodbe na školu ne prestaju s adolescencijom

Višnja Zibar-Komarica ; Psihijatrijska bolnica Vrapče


Puni tekst: hrvatski pdf 701 Kb

str. 211-215

preuzimanja: 1.171

citiraj


Sažetak

Teškoće učenja (obično u smislu smetnji koncentracije, teškoća zapamćivanja itd.) dosta su česta pojava u adolescentnom razdoblju, slično kao i “markiranje” iz škole, ali i učestali sukobi sa svim autoritetima (najčešće roditeljima i nastavnicima). U tijeku uobičajenog adolescentnog razdoblja obično su to kraće prolazne teškoće koje ne moraju izazivati veću zabrinutost. No, katkad su vrlo intenzivne te tada govorimo o adolescentnoj krizi. Ishod takve krize može biti vrlo različit – od neuspjeha u školi, napuštanja školovanja, preko niza raznih drugih teškoća, sve do mladenačkog suicida. Adolescencija je vrlo burno i osjetljivo razdoblje, adolescent je s jedne strane pod pritiskom nagonskih spolnih impulsa, a istodobno s druge strane je pod pritiskom školovanja. Obitelj također mora u to vrijeme proći brojne promjene da bi mogla adekvatno prihvatiti svog adolescentnog člana.

Ključne riječi

teškoće učenja; adolescencija; adolescentna kriza; obitelj s adolescentnim članom

Hrčak ID:

57574

URI

https://hrcak.srce.hr/57574

Datum izdavanja:

20.7.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.844 *