Skip to the main content

Conference paper

ŠKOLSKA KNJIŽNICA U NOVOM TISUĆLJEĆU

MIRA ZOVKO


Full text: croatian pdf 199 Kb

page 43-50

downloads: 3.604

cite


Abstract

Nove usluge školske knjižnice u novom tisućljeću oslanjaju se u većem dijelu na tradicionalne, a njihova se realizacija omogućuje ponajprije automatizacijom knjižničnoga poslovanja. Korisničke potrebe u potpunosti uvjetuju nove usluge koje u trajnom odgojno-obrazovnom procesu trebaju osigurati pristup svim relevantnim
informacijama, pobuditi i omogućiti stručno-istraživački rad za učenike i učitelje, nastavnike i stručne suradnike.
Knjižničar je sudionik informacijskog društva pa se od njega traži vrsno poznavanje najrazličitijih izvora i sve veće tehničko i računalno znanje jer je njemu namijenjeno ključno mjesto u školskoj knjižnici u novom tisućljeću. Već se godinama Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa brine kako bi školske knjižnice postale integralni dio odgojno-obrazovnog procesa, a samim time i središnji dio knjižničnog sustava te je i u zakonskim aktima ugrađeno da svaka školska ustanova ima knjižnicu, da je djelatnost knjižnice sastavni dio obrazovnog procesa u kojem se stručnoknjižnična
djelatnost obavlja u manjem opsegu ili uobičajeno i služi za ostvarivanje obrazovnog procesa.

Keywords

Školska knjižnica; školski knjižničar; učenik; zakon; standard

Hrčak ID:

57597

URI

https://hrcak.srce.hr/57597

Publication date:

19.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 5.881 *