Skip to the main content

Conference paper

Varaždinske barokne večeri i glazbeni program Televizije Zagreb u razdoblju od 1975. do 1995. godine

Seadeta Midžić ; Koncertni ured Varaždin, Varaždin, Hrvatska


Full text: croatian pdf 211 Kb

page 93-101

downloads: 432

cite


Abstract

Osim snage samog događaja i doživljaja glazbe, koji svoje opravdanje nalaze u ljepoti, njenom usmjerenom osvjetljavanju izabrane stilske i povijesne baze (baroka u Varaždinu), te spontano istraživačkom odnosu prema njegovoj povijesnoj sjeni, čin bilježenja i organizacija televizijskog zapisa upućena na takovu cjelovitost djela, doba i akcije, svjedoče o stremljenju da glazba i glazbenost na televiziji dobiju ono što je Nietzsche smatrao da svaka apstrakcija na kraju dobiva - svoju vidljivost, otjelovljenje ili kako gotovo aksiomatski kaže u «Morgenroete» : «Svaki duh na kraju postaje tjelesno vidljiv.» Kreiranjem ravnoteže između preuzimanja, odnosno izbora i prijenosa događaja, i nastojanja da se slijede karakteristične zakonitosti i pronicanje u smisao sadržaja tog događanja, u konfrontaciji s novom medijskom situacijom i tek očekivanim, možda naslućivanim novim jezikom medija koji se tek traži, slijede se u praksi iskustva i orijentacije, s povremenim dosizanjem standarda europskih televizija. Pokušava se stvoriti svojevrsni paralaleni svijet kulture, a njegovo prividno osamostaljenje služi, ne samo kao potpora manifestacijama kulture nego otvara mogućnosti i stvara potrebu za novim inicijativama ostvarujući tako povratno djelovanje na svijet glazbe.

Keywords

Glazbeni program Televizije Zagreb (sljednik Hrvatska televizija); mediji; industrija svijesti; kulturno naslijeđe; medijsko preispitivanje glazbenog; kulturna politika

Hrčak ID:

65563

URI

https://hrcak.srce.hr/65563

Publication date:

2.3.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 1.556 *