hrcak mascot   Srce   HID

Izlaganje sa skupa

Varaždinske barokne večeri i glazbeni program Televizije Zagreb u razdoblju od 1975. do 1995. godine

Seadeta Midžić ; Koncertni ured Varaždin, Varaždin, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (211 KB) str. 93-101 preuzimanja: 258* citiraj
APA 6th Edition
Midžić, S. (2010). Varaždinske barokne večeri i glazbeni program Televizije Zagreb u razdoblju od 1975. do 1995. godine. Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, (21), 93-101. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/65563
MLA 8th Edition
Midžić, Seadeta. "Varaždinske barokne večeri i glazbeni program Televizije Zagreb u razdoblju od 1975. do 1995. godine." Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, vol. , br. 21, 2010, str. 93-101. https://hrcak.srce.hr/65563. Citirano 30.09.2020.
Chicago 17th Edition
Midžić, Seadeta. "Varaždinske barokne večeri i glazbeni program Televizije Zagreb u razdoblju od 1975. do 1995. godine." Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin , br. 21 (2010): 93-101. https://hrcak.srce.hr/65563
Harvard
Midžić, S. (2010). 'Varaždinske barokne večeri i glazbeni program Televizije Zagreb u razdoblju od 1975. do 1995. godine', Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, (21), str. 93-101. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/65563 (Datum pristupa: 30.09.2020.)
Vancouver
Midžić S. Varaždinske barokne večeri i glazbeni program Televizije Zagreb u razdoblju od 1975. do 1995. godine. Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin [Internet]. 2010 [pristupljeno 30.09.2020.];(21):93-101. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/65563
IEEE
S. Midžić, "Varaždinske barokne večeri i glazbeni program Televizije Zagreb u razdoblju od 1975. do 1995. godine", Radovi Zavoda za znanstveni rad Varaždin, vol., br. 21, str. 93-101, 2010. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/65563. [Citirano: 30.09.2020.]

Sažetak
Osim snage samog događaja i doživljaja glazbe, koji svoje opravdanje nalaze u ljepoti, njenom usmjerenom osvjetljavanju izabrane stilske i povijesne baze (baroka u Varaždinu), te spontano istraživačkom odnosu prema njegovoj povijesnoj sjeni, čin bilježenja i organizacija televizijskog zapisa upućena na takovu cjelovitost djela, doba i akcije, svjedoče o stremljenju da glazba i glazbenost na televiziji dobiju ono što je Nietzsche smatrao da svaka apstrakcija na kraju dobiva - svoju vidljivost, otjelovljenje ili kako gotovo aksiomatski kaže u «Morgenroete» : «Svaki duh na kraju postaje tjelesno vidljiv.» Kreiranjem ravnoteže između preuzimanja, odnosno izbora i prijenosa događaja, i nastojanja da se slijede karakteristične zakonitosti i pronicanje u smisao sadržaja tog događanja, u konfrontaciji s novom medijskom situacijom i tek očekivanim, možda naslućivanim novim jezikom medija koji se tek traži, slijede se u praksi iskustva i orijentacije, s povremenim dosizanjem standarda europskih televizija. Pokušava se stvoriti svojevrsni paralaleni svijet kulture, a njegovo prividno osamostaljenje služi, ne samo kao potpora manifestacijama kulture nego otvara mogućnosti i stvara potrebu za novim inicijativama ostvarujući tako povratno djelovanje na svijet glazbe.

Ključne riječi
Glazbeni program Televizije Zagreb (sljednik Hrvatska televizija); mediji; industrija svijesti; kulturno naslijeđe; medijsko preispitivanje glazbenog; kulturna politika

Hrčak ID: 65563

URI
https://hrcak.srce.hr/65563

[engleski]

Posjeta: 530 *