Skip to the main content

Professional paper

E-OBRAZOVANJE – SLUČAJ BOSNE I HERCEGOVINE

Jelena Brkić ; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Mirela Mabić orcid id orcid.org/0000-0002-1529-7797 ; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina


Full text: croatian pdf 381 Kb

page 63-66

downloads: 1.403

cite


Abstract

Obrazovanje = za ljude neizostavan i trajan proces stjecanja novih i produbljivanja postojećih znanja i vještina, te mu je nužno posvetiti što veću pažnju kroz različite vidove obogaćivanja, te činjenja zanimljivijim i intrigantnijim. Brz razvoj informacijsko komunikacijskih tehnologije značajno je utjecao na sve sfere ljudskog rada i djelovanja, a sukladno tome i na obrazovanje. Otvorile su nove mogućnosti unaprjeđenja postojećih procesa te razvoja novih kanala distribucije znanja. Iako su vlade razvijenih zemalja širom svijeta svjesne važnosti uvođenja informacijsko komunikacijskih tehnologija u obrazovanje, vlade zemalja u razvoju, kakva je i Bosna i Hercegovina, više pažnje posvećuju temeljnim (ključnim) ekonomskim pitanjima i još uvijek ne podupiru modernizaciju obrazovanja. Sve inicijative za to se svode na pojedinačne napore i samostalne (izolirane) projekte. Jedan od rijetkih projekata na nacionalnoj razini (na razini države) je trogodišnji projekt potpomognut od strane Japanske vlade. U radu će biti prikazano trenutno stanje e-obrazovanja u BIH, sadržaj (lekcije) spomenutog projekta te rezultati koje je isti polučio.

Keywords

obrazovanje; e-učenje; tranzicijska zemlja; projekt ICT obrazovanja

Hrčak ID:

66901

URI

https://hrcak.srce.hr/66901

Publication date:

29.3.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 2.793 *