Review article
„FOUR STARS CHARTER QUALITY“ U CHARTER-DJELATNOSTI REPUBLIKE HRVATSKE
Daniela Gračan
orcid.org/0000-0002-3847-7280
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija, Opatija, Hrvatska
Zrinka Zadel
orcid.org/0000-0003-4582-8592
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija, Opatija, Hrvatska
Andreja Rudančić Lugarić
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija, Opatija, Hrvatska
Abstract
Potaknuti situacijom na tržištu charter-djelatnosti, autorice su nastojale istaknuti važnost sastanka u organizaciji Yachtpoola, gdje je bila namjera uvesti standard kvalitete charter-djelatnosti i izdvojiti renomirane charter-tvrtke koje posao obavljaju profesionalno, štiteći tako ugled nautičkoga turizma, ali i svih s njim povezanih partnera. Sve renomirane takve tvrtke nisu ujedno i partneri Yachtpoola, no Yachtpool je imao viziju u sklopu svoje Four Stars kvalitete stvoriti brand i pečat vrhunske kvalitete u koju će klijenti steći povjerenje.
Cilj je radu iz praktičnih primjera poslovnih sustava dobivenih od charter-kompanija i analizom charter-tržišta s pozicije inozemne jacht charter-agencije, projicirati određene zaključke u svezi s tom djelatnosti u Hrvatskoj. Zaključci i rezultati ispitivanja i neka subjektivna mišljenja posvećeni su svim zainteresiranim subjektima kojima mogu biti od pomoći u uviđanju nekih ohrabrujućih, ali i upozoravajućih pokazatelja.
Keywords
charter-djelatnosti; Four Stars Charter Quality; nautičko tržište; turistička destinacija; luke nautičkog turizma
Hrčak ID:
68376
URI
Publication date:
1.6.2011.
Visits: 3.025 *