Skip to the main content

Review article

Uloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj Uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske

Božo Skoko orcid id orcid.org/0000-0002-4028-7128 ; Faculty of Political Science, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Daniel Jurilj ; Stipić grupa d.o.o., Ventilatorska 24, 10250 Lučko, Croatia


Full text: croatian pdf 134 Kb

page 215-232

downloads: 804

cite


Abstract

Na putu prema punopravnom članstvu u Europskoj Uniji, nakon završetka
pristupnih pregovora, Hrvatska mora održati referendum na kojem će se hrvatski
građani izjasniti o ulasku Hrvatske u tu zajednicu. Kako bi hrvatski građani
upoznali prednosti članstva u EU-u te kako bi se utjecalo na javno mnijenje
da ishod referenduma bude pozitivan, Vlada Republike Hrvatske usvojila
je čak dvije komunikacijske strategije s ciljem informiranja hrvatskih građana
i pridobivanja potpore za svoju europsku politiku. Autori analiziraju prednosti
i nedostatke tih strategija komparirajući ih s iskustvima drugih europskih
država koje su uspješno prošle taj put te ukazuju na neiskorištene komunikacijske
mogućnosti.

Keywords

Europska Unija; komunikacijska strategija; kampanja; referendum; Hrvatska

Hrčak ID:

71132

URI

https://hrcak.srce.hr/71132

Publication date:

21.6.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 2.290 *