Skip to the main content

Review article

Prikriveno oglašavanje u Republici Hrvatskoj – fenomen i etičke implikacije

Predrag Haramija orcid id orcid.org/0000-0002-1675-4996 ; Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb, Hrvatska


Full text: croatian pdf 188 Kb

page 389-409

downloads: 4.022

cite


Abstract

Rad istražuje ulogu, svojstva i etičke implikacije prikrivenog oglašavanja u današnjim medijima. Objašnjava se temeljna razlika između prikrivenog i klasičnog oglašavanja i razlažu temeljni razlozi sve većeg korištenja prikrivenog oglašavanja te ukazuje na nužnost njegova razlikovanja u informativnim od onog u zabavnim medijskim sadržajima. Posebno se osvrće na situaciju u Republici Hrvatskoj i daje pregled nazočnosti prikrivenog oglašavanja u hrvatskim medijima. Primjenom kriterija istinitosti, normativne postavke svake komunikacije, dolazimo do spoznaje etičke neopravdanosti prakse takvog oglašavanja. U radu se objašnjavaju i svojstva zakonske regulative prikrivenog oglašavanja u svijetu i RH te analiziraju razlozi učestalog kršenja te regulative

Keywords

prikriveno oglašavanje; mediji; marketinška komunikacija; promidžba; društvene posljedice; etika

Hrčak ID:

71409

URI

https://hrcak.srce.hr/71409

Publication date:

13.9.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 8.426 *