Business Excellence, Vol. 5 No. 2, 2011.
Review article
Uloga inovacija u poslovanju malih i srednjih poduzeća
Tomislav Baković
orcid.org/0000-0003-0120-0082
; FAculty of Economics and Business, University of Zagreb
Dinko Ledić-Purić
; -
Abstract
Mala i srednja poduzeća često se spominju kao generatori budućeg ekonomskog rasta i kategorija čijoj konkurentnosti svaka država mora posvećivati izrazitu pažnju. Jedan od temeljnih izvora konkurentnosti malih i srednjih poduzeća upravo je inovacijski potencijal. Iako postoji opći konsenzus oko važnosti inovacija za učinkovit i održiv razvoj malih i srednjih poduzeća, kad je riječ o načinu izgradnje samog inovacijskog potencijala postoje brojne dileme. Upravo zbog brojnih specifičnosti malih i srednjih poduzeća pravila koja se uobičajeno primjenjuju na velika poduzeća ne mogu se primjenjivati. U ovom radu prezentirane su neke od specifičnosti malih i srednjih poduzeća koje su posebno bitne za izgradnju inovacijskog potencijala. U radu su najprije ukratko prikazane temeljne odrednice inovativnosti i specifičnosti malih i srednjih poduzeća. Posebna pažnja posvećena je inovacijskim strategijama koje malim i srednjim poduzećima stoje na raspolaganju. Problem definiranja odnosa inovativnosti s jedne te strategije organizacije s druge strane posebno je naglašen i analiziran.
Keywords
inovacijski potencijal; strategija; mala i srednja poduzeća
Hrčak ID:
75460
URI
Publication date:
1.12.2011.
Visits: 15.282 *