Professional paper
SELEKCIJA I TRENING PRODAJNOG OSOBLJA NA PRIMJERU TELE2 HRVATSKA
Maja Kolega
orcid.org/0000-0002-8202-4617
; VERN Polytechnic, Zagreb, Croatia
Hrvoje Grčić
; TELE2 d.o.o., Zagreb, Croatia
Abstract
Polazeći od klasifikacija i tipova ličnosti temeljenih na prethodno razrađenim teorijama ličnosti u radu se opisuju crte ličnosti koje se smatraju nužnima ili barem poželjnima za osobu koja se želi baviti prodajom. Prepoznavanje traženih crta ličnosti prikazano je selekcijskim procesom koji prolaze svi potencijalni kandidati za radno mjesto prodavača u tvrtki Tele2 Hrvatska. Zbog kompleksnosti čitave discipline prodaje, proces evaluacije kandidata ne prestaje samim završetkom postupka selekcije, nego se prodajni predstavnici izlažu daljnjim testovima i po dobivanju željenog zaposlenja. Zbog važnosti osobnog razvoja i stalnog daljnjeg stručnog usavršavanja osoba zaposlenih u prodaji, one konstantno prolaze različite edukacije i radionice. Osim osobnog razvoja pojedinca, cilj je takvih radionica i dobivanje informacija o kandidatima, temeljem kojih se provodi daljnje profiliranje prodavača.
Keywords
prodajne vještine; procjena ličnosti; petofaktorski model
Hrčak ID:
75574
URI
Publication date:
30.12.2011.
Visits: 7.374 *