Professional paper
Kroskurikulumsko planiranje i povezivanje izvannastavnog odgojno-obrazovnog rada
Mirjana Radalj
; Fr. Petar Perica Primary School, Makarska
Abstract
Uključivanje učenika u aktivne interdisciplinarne oblike učenja, utemeljene na integraciji sadržaja različitih izvannastavnih aktivnost, povećava njihovu motivaciju za osobno angažiranje pri stjecanju znanja i razvoju vještina. Ovakav složeni oblik interdisciplinarnog povezivanja zahtijeva suradnju svih voditelja izvannastavnih aktivnosti uključenih u projekt, koji zajedno realiziraju kroskurikulumsko planiranje i integracijsko povezivanje. Osmišljenom didaktičkometodičkom pričom učenici se dodatno motiviraju pri stjecanju, produbljivanju, utvrđivanju i uporabi znanja iz različitih područja odgojno-obrazovnog rada. Projektnim zadatkom, kao najprikladnijom strategijom odgojno-obrazovnog rada, učenike se potiče na kritičko i stvaralačko promišljanje i učinkovitu primjenu znanja i ideja iz različitih disciplina. Unutar provođenja odabrane strategije naglašena je mogućnost ostvarivanja ciljeva poticanja poduzetnosti, odnosno razvijanja poduzetničkih kompetencija učenika.
Keywords
didaktičko-metodička priča; integracijsko povezivanje; kroskurikulumsko planiranje; poduzetničke kompetencije; projektni zadatak
Hrčak ID:
81013
URI
Publication date:
10.4.2012.
Visits: 1.435 *