Skip to the main content

Professional paper

Kroskurikulumsko planiranje i povezivanje izvannastavnog odgojno-obrazovnog rada

Mirjana Radalj ; Fr. Petar Perica Primary School, Makarska


Full text: croatian pdf 1.336 Kb

page 59-80

downloads: 110

cite


Abstract

Uključivanje učenika u aktivne interdisciplinarne oblike učenja, utemeljene na integraciji sadržaja različitih izvannastavnih aktivnost, povećava njihovu motivaciju za osobno angažiranje pri stjecanju znanja i razvoju vještina. Ovakav složeni oblik interdisciplinarnog povezivanja zahtijeva suradnju svih voditelja izvannastavnih aktivnosti uključenih u projekt, koji zajedno realiziraju kroskurikulumsko planiranje i integracijsko povezivanje. Osmišljenom didaktičkometodičkom pričom učenici se dodatno motiviraju pri stjecanju, produbljivanju, utvrđivanju i uporabi znanja iz različitih područja odgojno-obrazovnog rada. Projektnim zadatkom, kao najprikladnijom strategijom odgojno-obrazovnog rada, učenike se potiče na kritičko i stvaralačko promišljanje i učinkovitu primjenu znanja i ideja iz različitih disciplina. Unutar provođenja odabrane strategije naglašena je mogućnost ostvarivanja ciljeva poticanja poduzetnosti, odnosno razvijanja poduzetničkih kompetencija učenika.

Keywords

didaktičko-metodička priča; integracijsko povezivanje; kroskurikulumsko planiranje; poduzetničke kompetencije; projektni zadatak

Hrčak ID:

81013

URI

https://hrcak.srce.hr/81013

Publication date:

10.4.2012.

Article data in other languages: english italian

Visits: 853 *