Skip to the main content

Review article

Udžbenik u nastavi likovne kulture

Ivana Čalo ; Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za učitelje
Dubravka Kušćević ; Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za učitelje


Full text: croatian pdf 307 Kb

page 79-90

downloads: 958

cite


Abstract

Cilj ovoga rada bio je istražiti koriste li učitelji i učenici udžbenik iz likovne kulture u nižim razredima osnovne škole (koje udžbenike, zašto, tko je o izboru odlučio, i u kojem se dijelu sata udžbenik koristi). Također je istraženo što učitelji misle o značenju udžbenika za motivaciju djece te što misle o korisnosti udžbenika u likovnoj nastavi. U istraživanju postavljene su sljedeće hipoteze: 1.Veći broj učitelja povremeno u nastavi koristi udžbenik iz likovne kulture. 2. Udžbenik učiteljima najviše koristi u uvodnom dijelu sata 3. Učenici u velikom broju ne koriste udžbenik/radne listiće iz likovne kulture. Analiza rezultata istraživanja pokazala je da su potvrđene sve navedene hipoteze. Naime, 50, 5 % učitelja povremeno u nastavi koristi udžbenik iz likovne kulture, te ga najviše koriste u uvodnom dijelu sata ( 60, 90 % ). Potvrđena je i treća hipoteza da čak 74 % učenika ne koriste udžbenik iz likovne kulture.

Keywords

nastava likovne kulture; udžbenik likovne kulture; razredna nastava; učenici; učitelji

Hrčak ID:

82642

URI

https://hrcak.srce.hr/82642

Publication date:

30.6.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 2.501 *