Skip to the main content

Review article

TRŽIŠNE NIŠE U KRSTARENJIMA MOREM

Katija Vojvodić


Full text: croatian pdf 439 Kb

page 156-162

downloads: 2.310

cite


Abstract

Pomorska su krstarenja danas sve popularniji oblik pomorskoprijevozne i turističke usluge pa postaju sve važniji dio svjetskog turizma, svjetskih turističkih kretanja. U radu se razmatraju posebne vrste krstarenja koje čine maleni postotak u ukupnom broju krstarenja, ali se njihove stope rasta povećavaju. Suprotno najvećim brodarskim kompanijama, koje su usmjerene na masovno tržište s odgovarajućim, velikim brodovima, tržišne niše na cruising-tržištu odnose se na uski segment putnika, tzv. niše, koji imaju specifične potrebe i želje. Nedvojbeno je da znatan dio putnika traži nešto dodatno uz tradicionalno iskustvo na krstarenju. Unutar samog tržišta postoje značajne razlike između vrsta proizvoda koje brodarske kompanije nude, a sve da bi se ispunile želje putnicima koji žele doživjeti određeno, posebno krstarenje.

Keywords

krstarenja oko svijeta; tematska krstarenja; pustolovna krstarenja; mini krstarenja; «incentive» i konferencije

Hrčak ID:

8280

URI

https://hrcak.srce.hr/8280

Publication date:

28.10.2005.

Article data in other languages: english

Visits: 3.955 *