Review article
HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA
Amra Imširagić
; Centar za obrazovanje, vaspitanje i rehabilitaciju slušanja i govora, Tuzla, Bosna i Hercegovina
Full text: croatian pdf 300 Kb
page 94-102
downloads: 1.313
cite
APA 6th Edition
Imširagić, A. (2012). HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA. Život i škola, LVIII (27), 94-102. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/83167
MLA 8th Edition
Imširagić, Amra. "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA." Život i škola, vol. LVIII, no. 27, 2012, pp. 94-102. https://hrcak.srce.hr/83167. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Imširagić, Amra. "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA." Život i škola LVIII, no. 27 (2012): 94-102. https://hrcak.srce.hr/83167
Harvard
Imširagić, A. (2012). 'HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA', Život i škola, LVIII(27), pp. 94-102. Available at: https://hrcak.srce.hr/83167 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Imširagić A. HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA. Život i škola [Internet]. 2012 [cited 2024 December 22];LVIII(27):94-102. Available from: https://hrcak.srce.hr/83167
IEEE
A. Imširagić, "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA", Život i škola, vol.LVIII, no. 27, pp. 94-102, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/83167. [Accessed: 22 December 2024]
Full text: english pdf 300 Kb
downloads: 1.502
cite
APA 6th Edition
Imširagić, A. (2012). HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA. Život i škola, LVIII (27), 94-102. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/83167
MLA 8th Edition
Imširagić, Amra. "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA." Život i škola, vol. LVIII, no. 27, 2012, pp. 94-102. https://hrcak.srce.hr/83167. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Imširagić, Amra. "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA." Život i škola LVIII, no. 27 (2012): 94-102. https://hrcak.srce.hr/83167
Harvard
Imširagić, A. (2012). 'HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA', Život i škola, LVIII(27), pp. 94-102. Available at: https://hrcak.srce.hr/83167 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Imširagić A. HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA. Život i škola [Internet]. 2012 [cited 2024 December 22];LVIII(27):94-102. Available from: https://hrcak.srce.hr/83167
IEEE
A. Imširagić, "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA", Život i škola, vol.LVIII, no. 27, pp. 94-102, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/83167. [Accessed: 22 December 2024]
Full text: german pdf 300 Kb
downloads: 1.776
cite
APA 6th Edition
Imširagić, A. (2012). HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA. Život i škola, LVIII (27), 94-102. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/83167
MLA 8th Edition
Imširagić, Amra. "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA." Život i škola, vol. LVIII, no. 27, 2012, pp. 94-102. https://hrcak.srce.hr/83167. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Imširagić, Amra. "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA." Život i škola LVIII, no. 27 (2012): 94-102. https://hrcak.srce.hr/83167
Harvard
Imširagić, A. (2012). 'HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA', Život i škola, LVIII(27), pp. 94-102. Available at: https://hrcak.srce.hr/83167 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Imširagić A. HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA. Život i škola [Internet]. 2012 [cited 2024 December 22];LVIII(27):94-102. Available from: https://hrcak.srce.hr/83167
IEEE
A. Imširagić, "HUMANE PRETPOSTAVKE INKLUZIVNOG OBRAZOVANJA UČENIKA OŠTEĆENOG SLUHA", Život i škola, vol.LVIII, no. 27, pp. 94-102, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/83167. [Accessed: 22 December 2024]
Abstract
Obrazovna inkluzija određena je kao put kojim se stvaraju nastojanja kako bi svaka
osoba, bez obzira na okolnosti i iskustva, dosegnula svoj puni potencijal u životu. Italija ima
preko 30 godina prakse uključivanja djece s posebnim potrebama u redovan sustav odgoja i
obrazovanja. Po razvijenosti inkluzije na prostorima Balkana odnosno u Bosni i Hercegovini,
kod nas je ona još uvijek na početku.
Proći će mnogo vremena dok se razvije svijest o značaju inkluzije i odgovornosti za inkluziju
na ovim prostorima. Inkluzivno obrazovanje razvilo se kao pokret koji je trebao biti izazov
dosadašnjoj ekskluzivnoj teoriji i praksi i postao je favorizirani usvojeni pristup koji se
odnosi na učenje svih učenika u redovnim školama. Naš je osnovni cilj putem ovog rada
ukazati na humane pretpostavke inkluzije učenika oštećena sluha uz pomoć upotrebe
znakovnog jezika te korištenjem usluga tumača znakovnog jezika i niza drugih neophodnih
preduvjeta za uspješno uključivanje djeteta oštećena sluha u redovan sustav odgoja i
obrazovanja. Samo na taj način organizirana inkluzija učenika oštećena sluha dat će pozitivne
rezultate, a to je uključivanje ove djece u cjelokupan društveni život.
Keywords
inkluzija; učenici oštećena sluha; humane pretpostavke inkluzije; znakovni jezik
Hrčak ID:
83167
URI
https://hrcak.srce.hr/83167
Publication date:
11.6.2012.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 6.914
*