Review article
INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI
Marija Buterin
; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju, Zadar, Hrvatska
Full text: croatian pdf 208 Kb
page 104-111
downloads: 1.320
cite
APA 6th Edition
Buterin, M. (2012). INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI. Život i škola, LVIII (27), 104-111. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/83168
MLA 8th Edition
Buterin, Marija. "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI." Život i škola, vol. LVIII, no. 27, 2012, pp. 104-111. https://hrcak.srce.hr/83168. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Buterin, Marija. "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI." Život i škola LVIII, no. 27 (2012): 104-111. https://hrcak.srce.hr/83168
Harvard
Buterin, M. (2012). 'INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI', Život i škola, LVIII(27), pp. 104-111. Available at: https://hrcak.srce.hr/83168 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Buterin M. INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI. Život i škola [Internet]. 2012 [cited 2024 December 22];LVIII(27):104-111. Available from: https://hrcak.srce.hr/83168
IEEE
M. Buterin, "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI", Život i škola, vol.LVIII, no. 27, pp. 104-111, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/83168. [Accessed: 22 December 2024]
Full text: english pdf 208 Kb
page 111-112
downloads: 728
cite
APA 6th Edition
Buterin, M. (2012). INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI. Život i škola, LVIII (27), 104-111. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/83168
MLA 8th Edition
Buterin, Marija. "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI." Život i škola, vol. LVIII, no. 27, 2012, pp. 104-111. https://hrcak.srce.hr/83168. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Buterin, Marija. "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI." Život i škola LVIII, no. 27 (2012): 104-111. https://hrcak.srce.hr/83168
Harvard
Buterin, M. (2012). 'INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI', Život i škola, LVIII(27), pp. 104-111. Available at: https://hrcak.srce.hr/83168 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Buterin M. INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI. Život i škola [Internet]. 2012 [cited 2024 December 22];LVIII(27):104-111. Available from: https://hrcak.srce.hr/83168
IEEE
M. Buterin, "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI", Život i škola, vol.LVIII, no. 27, pp. 104-111, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/83168. [Accessed: 22 December 2024]
Full text: german pdf 208 Kb
downloads: 1.393
cite
APA 6th Edition
Buterin, M. (2012). INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI. Život i škola, LVIII (27), 104-111. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/83168
MLA 8th Edition
Buterin, Marija. "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI." Život i škola, vol. LVIII, no. 27, 2012, pp. 104-111. https://hrcak.srce.hr/83168. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Buterin, Marija. "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI." Život i škola LVIII, no. 27 (2012): 104-111. https://hrcak.srce.hr/83168
Harvard
Buterin, M. (2012). 'INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI', Život i škola, LVIII(27), pp. 104-111. Available at: https://hrcak.srce.hr/83168 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Buterin M. INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI. Život i škola [Internet]. 2012 [cited 2024 December 22];LVIII(27):104-111. Available from: https://hrcak.srce.hr/83168
IEEE
M. Buterin, "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI", Život i škola, vol.LVIII, no. 27, pp. 104-111, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/83168. [Accessed: 22 December 2024]
Abstract
Kao odgovor na izazove multikulturalnog društva 21. stoljeća, u suvremenim
demokratskim društvima prepoznata je važnost afirmacije razumijevanja i prihvaćanja
između pripadnika različitih kultura. Kako bi se taj zadatak uspješno realizirao, ističe se
važnost provedbe interkulturalnog obrazovanja kao smjernice svakodnevnog funkcioniranja
škole.
U radu se ističe važnost koju školska zajednica ima u provedbi interkulturalnog obrazovanja.
Polazeći od shvaćanja prema kojem obilježja školske zajednice ujedno čine instrument
njezine izgradnje, razmatra se problematika sukonstruktivističkog pristupa izradi
interkulturalnog kurikuluma.
Keywords
interkulturalni kurikulum; interkulturalno obrazovanje; sukonstrukcija; školska zajednica
Hrčak ID:
83168
URI
https://hrcak.srce.hr/83168
Publication date:
11.6.2012.
Article data in other languages:
english
german
Visits: 5.564
*