Skip to the main content

Review article

INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI

Marija Buterin ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju, Zadar, Hrvatska


Full text: croatian pdf 208 Kb

page 104-111

downloads: 1.320

cite

Full text: english pdf 208 Kb

page 111-112

downloads: 728

cite

Full text: german pdf 208 Kb

downloads: 1.393

cite


Abstract

Kao odgovor na izazove multikulturalnog društva 21. stoljeća, u suvremenim
demokratskim društvima prepoznata je važnost afirmacije razumijevanja i prihvaćanja
između pripadnika različitih kultura. Kako bi se taj zadatak uspješno realizirao, ističe se
važnost provedbe interkulturalnog obrazovanja kao smjernice svakodnevnog funkcioniranja
škole.
U radu se ističe važnost koju školska zajednica ima u provedbi interkulturalnog obrazovanja.
Polazeći od shvaćanja prema kojem obilježja školske zajednice ujedno čine instrument
njezine izgradnje, razmatra se problematika sukonstruktivističkog pristupa izradi
interkulturalnog kurikuluma.

Keywords

interkulturalni kurikulum; interkulturalno obrazovanje; sukonstrukcija; školska zajednica

Hrčak ID:

83168

URI

https://hrcak.srce.hr/83168

Publication date:

11.6.2012.

Article data in other languages: english german

Visits: 5.564 *