Pregledni rad
INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI
Marija Buterin
; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju, Zadar, Hrvatska
Puni tekst: hrvatski pdf 208 Kb
str. 104-111
preuzimanja: 1.320
citiraj
APA 6th Edition
Buterin, M. (2012). INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI. Život i škola, LVIII (27), 104-111. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83168
MLA 8th Edition
Buterin, Marija. "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 104-111. https://hrcak.srce.hr/83168. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Buterin, Marija. "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 104-111. https://hrcak.srce.hr/83168
Harvard
Buterin, M. (2012). 'INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI', Život i škola, LVIII(27), str. 104-111. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83168 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Buterin M. INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 22.12.2024.];LVIII(27):104-111. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83168
IEEE
M. Buterin, "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 104-111, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83168. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 208 Kb
str. 111-112
preuzimanja: 728
citiraj
APA 6th Edition
Buterin, M. (2012). INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI. Život i škola, LVIII (27), 104-111. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83168
MLA 8th Edition
Buterin, Marija. "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 104-111. https://hrcak.srce.hr/83168. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Buterin, Marija. "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 104-111. https://hrcak.srce.hr/83168
Harvard
Buterin, M. (2012). 'INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI', Život i škola, LVIII(27), str. 104-111. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83168 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Buterin M. INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 22.12.2024.];LVIII(27):104-111. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83168
IEEE
M. Buterin, "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 104-111, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83168. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 208 Kb
preuzimanja: 1.393
citiraj
APA 6th Edition
Buterin, M. (2012). INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI. Život i škola, LVIII (27), 104-111. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/83168
MLA 8th Edition
Buterin, Marija. "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI." Život i škola, vol. LVIII, br. 27, 2012, str. 104-111. https://hrcak.srce.hr/83168. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Buterin, Marija. "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI." Život i škola LVIII, br. 27 (2012): 104-111. https://hrcak.srce.hr/83168
Harvard
Buterin, M. (2012). 'INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI', Život i škola, LVIII(27), str. 104-111. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/83168 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Buterin M. INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI. Život i škola [Internet]. 2012 [pristupljeno 22.12.2024.];LVIII(27):104-111. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83168
IEEE
M. Buterin, "INTERKULTURALNO OBRAZOVANJE TEMELJENO NA ŠKOLSKOJ ZAJEDNICI", Život i škola, vol.LVIII, br. 27, str. 104-111, 2012. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/83168. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Kao odgovor na izazove multikulturalnog društva 21. stoljeća, u suvremenim
demokratskim društvima prepoznata je važnost afirmacije razumijevanja i prihvaćanja
između pripadnika različitih kultura. Kako bi se taj zadatak uspješno realizirao, ističe se
važnost provedbe interkulturalnog obrazovanja kao smjernice svakodnevnog funkcioniranja
škole.
U radu se ističe važnost koju školska zajednica ima u provedbi interkulturalnog obrazovanja.
Polazeći od shvaćanja prema kojem obilježja školske zajednice ujedno čine instrument
njezine izgradnje, razmatra se problematika sukonstruktivističkog pristupa izradi
interkulturalnog kurikuluma.
Ključne riječi
interkulturalni kurikulum; interkulturalno obrazovanje; sukonstrukcija; školska zajednica
Hrčak ID:
83168
URI
https://hrcak.srce.hr/83168
Datum izdavanja:
11.6.2012.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 5.564
*