Skip to the main content

Preliminary communication

KONCEPCIJA RAZVOJA U FUNKCIJI KONKURENTNOSTI MARINE FRAPA ROGOZNICA

Christian Stipanović orcid id orcid.org/0000-0002-1424-0756 ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Daniela Gračan orcid id orcid.org/0000-0002-3847-7280 ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Metka Bradetić ; Zagrebačka banka d.d., Zagreb


Full text: croatian pdf 237 Kb

page 61-69

downloads: 2.510

cite


Abstract

Model za koncepciju razvoja marine Frapa Rogoznica temelji se na kontinuiranome kvalitativnom unapređivanju svih segmenata ponude temeljenom na originalnim i inovativnim rješenjima kako bi se zadovoljile sve zahtjevnije potrebe nautičara na dinamičnom tržištu pogođenom recesijom. Marina mora aktivno kreirati budućnost anticipiranjem i stvaranjem promjena u ostvarenju konkurentnosti i razvoja. Planira se izgraditi cijeli nautički grad Marina Resort Frapa s mnoštvom sadržaja za najraznolikije oblike zabave, aktivnog odmora, animacije i razonode. Paralelno treba inovirati promociju i interakciju s ponudom mikrodestinacije u funkciji pružanja jedinstvenog doživljaja za nautičare i trajne orijentacije prema održivom razvoju.
U radu se na osnovi analize sadašnjeg stanja postavljaju ciljevi i definiraju strategije razvoja marine Frape poradi povećanja profita.

Keywords

koncepcija razvoja; nautički turizam; konkurentnost; inoviranje; intelektualni kapital

Hrčak ID:

83542

URI

https://hrcak.srce.hr/83542

Publication date:

29.6.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 4.377 *