Preliminary communication
KONCEPCIJA RAZVOJA U FUNKCIJI KONKURENTNOSTI MARINE FRAPA ROGOZNICA
Christian Stipanović
orcid.org/0000-0002-1424-0756
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Daniela Gračan
orcid.org/0000-0002-3847-7280
; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Metka Bradetić
; Zagrebačka banka d.d., Zagreb
Abstract
Model za koncepciju razvoja marine Frapa Rogoznica temelji se na kontinuiranome kvalitativnom unapređivanju svih segmenata ponude temeljenom na originalnim i inovativnim rješenjima kako bi se zadovoljile sve zahtjevnije potrebe nautičara na dinamičnom tržištu pogođenom recesijom. Marina mora aktivno kreirati budućnost anticipiranjem i stvaranjem promjena u ostvarenju konkurentnosti i razvoja. Planira se izgraditi cijeli nautički grad Marina Resort Frapa s mnoštvom sadržaja za najraznolikije oblike zabave, aktivnog odmora, animacije i razonode. Paralelno treba inovirati promociju i interakciju s ponudom mikrodestinacije u funkciji pružanja jedinstvenog doživljaja za nautičare i trajne orijentacije prema održivom razvoju.
U radu se na osnovi analize sadašnjeg stanja postavljaju ciljevi i definiraju strategije razvoja marine Frape poradi povećanja profita.
Keywords
koncepcija razvoja; nautički turizam; konkurentnost; inoviranje; intelektualni kapital
Hrčak ID:
83542
URI
Publication date:
29.6.2012.
Visits: 4.377 *