Professional paper
OD GOETHEA PREKO SCHUBERTA DO RAMMSTEINA – PRIMJER PRIMJENE YOUTUBEA U NASTAVI NJEMAČKOG JEZIKA
Silvija Berkec
; Filozofski fakultet, Osijek, Hrvatska
Abstract
Cilj je ovoga rada ukazati na neke mogućnosti i korist primjene videouratka u
nastavi njemačkog jezika. Rad je potaknut razmišljanjem o potrebi uvažavanja cjelovitosti
učenikove osobe u nastavi, što podrazumijeva uzimanje u obzir njegovih navika, interesa,
iskustava, sklonosti, stavova, raspoloženja i, nadasve, emocija. U potrazi za prikladnim
nastavnim sredstvima koja mogu dodatno stimulirati učenikovu emotivnu i kognitivnu sferu u
procesu učenja s ciljem njegove samostalne uporabe njemačkog kao stranog jezika, nametnuo
se videouradak kao medij koji objedinjuje tekst, sliku i glazbu, te se, iskušan u nastavnoj
praksi kako je opisano u članku, pokazao izrazito poticajnim i učinkovitim. Pritom se ne
može zaobići YouTube kao neiscrpan izvor videouradaka primjenjivih u nastavi (ne samo)
stranih jezika. Učenje uz videouratke omogućava zabavniji i spontaniji pristup ciljnom jeziku
jer učeniku daje mogućnost i poticaje za izražavanje vlastitih emocija, mašte, iskustava i
znanja, što povećava motivaciju za bavljenje nastavnim sadržajem i razvijanje jezičnih
vještina.
Keywords
videouradak (videoisječak, videoclip); YouTube; emocije; njemački kao strani jezik
Hrčak ID:
84292
URI
Publication date:
11.6.2012.
Visits: 3.523 *