Skip to the main content

Professional paper

OD GOETHEA PREKO SCHUBERTA DO RAMMSTEINA – PRIMJER PRIMJENE YOUTUBEA U NASTAVI NJEMAČKOG JEZIKA

Silvija Berkec ; Filozofski fakultet, Osijek, Hrvatska


Full text: croatian pdf 237 Kb

page 244-256

downloads: 1.530

cite


Abstract

Cilj je ovoga rada ukazati na neke mogućnosti i korist primjene videouratka u
nastavi njemačkog jezika. Rad je potaknut razmišljanjem o potrebi uvažavanja cjelovitosti
učenikove osobe u nastavi, što podrazumijeva uzimanje u obzir njegovih navika, interesa,
iskustava, sklonosti, stavova, raspoloženja i, nadasve, emocija. U potrazi za prikladnim
nastavnim sredstvima koja mogu dodatno stimulirati učenikovu emotivnu i kognitivnu sferu u
procesu učenja s ciljem njegove samostalne uporabe njemačkog kao stranog jezika, nametnuo
se videouradak kao medij koji objedinjuje tekst, sliku i glazbu, te se, iskušan u nastavnoj
praksi kako je opisano u članku, pokazao izrazito poticajnim i učinkovitim. Pritom se ne
može zaobići YouTube kao neiscrpan izvor videouradaka primjenjivih u nastavi (ne samo)
stranih jezika. Učenje uz videouratke omogućava zabavniji i spontaniji pristup ciljnom jeziku
jer učeniku daje mogućnost i poticaje za izražavanje vlastitih emocija, mašte, iskustava i
znanja, što povećava motivaciju za bavljenje nastavnim sadržajem i razvijanje jezičnih
vještina.

Keywords

videouradak (videoisječak, videoclip); YouTube; emocije; njemački kao strani jezik

Hrčak ID:

84292

URI

https://hrcak.srce.hr/84292

Publication date:

11.6.2012.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.906 *