Skip to the main content

Professional paper

Odnos učenika razredne nastave prema matematici

Irena Mišurac Zorica orcid id orcid.org/0000-0002-7197-1782 ; Faculty of philosophy, Split, Department of primary education
Melita Cvitanović


Full text: croatian pdf 771 Kb

page 443-459

downloads: 215

cite


Abstract

U radu se pokušava ustvrditi odnos učenika nižih razreda prema nastavi matematike. Prikazani su rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku učenika od prvog do četvrtog razreda i u kojem se ispitao odnos učenika prema matematičkim sadržajima, načinima rada u njihovim razrednim odjelima te strahovi i predrasude koje učenici imaju prema matematici. Rezultati istraživanja pokazali su da učenici u razrednoj nastavi ne smatraju matematiku teškom, rade aktivno i zainteresirano na satovima i nemaju veći strah od matematike, što predstavlja dobar temelj za kvalitetno i uspješno matematičko obrazovanje.

Keywords

matematika; učenici nižih razreda; odnos; strah; načini rada

Hrčak ID:

94779

URI

https://hrcak.srce.hr/94779

Publication date:

26.12.2012.

Article data in other languages: english italian

Visits: 1.340 *