Skip to the main content

Review article

PRIMJENJIVOST MODELA JAVNO-PRIVATNIH PARTNERSTVA U TURIZMU

Ivo Kunst ; Institute for Tourism Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 5.776 Kb

page 175-201

downloads: 821

cite

Full text: english pdf 5.776 Kb

page 175-201

downloads: 524

cite


Abstract

Javno-privatna partnerstva predstavljaju sve češće korišten model ekonomski efikasne opskrbe krajnjih korisnika objektima javne infrastrukture, odnosno uslugama koje su tradicionalno bile u domeni odgovornosti javnog sektora. U novije se vrijeme koncept javno-privatnog partnerstva sve više dovodi u kontekst privređivanja u turizmu. S obzirom da privređivanje u turizmu pretpostavlja suradnju javnog i privatnog sektora, ovaj rad ima za cilj uspostaviti jasnu i transparentnu distinkciju između turističkih projekata u kojima ulazak u javno-privatno partnerstvo može biti ekonomski opravdano, troškovno racionalno i društveno prihvatljivo rješenje, odnosno turističkih projekata za koje se to nikako ne može reći. U metodološkom smislu, rad se maksimalno oslanja na teoretske postavke, ekonomsku logiku i uobičajeni način funkcioniranja modela javno-privatnog partnerstva u svijetu, kao i na dosadašnji način primjene ovog koncepta u turizmu u različitim jurisdikcijama u svijetu.

Keywords

javno-privatna partnerstva; turizam; ekonomska opravdanost

Hrčak ID:

97052

URI

https://hrcak.srce.hr/97052

Publication date:

1.12.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 3.260 *