Acta turistica, Vol. 23 No. 2, 2011.
Pregledni rad
PRIMJENJIVOST MODELA JAVNO-PRIVATNIH PARTNERSTVA U TURIZMU
Ivo Kunst
; Institut za Turizam Zagreb
Sažetak
Javno-privatna partnerstva predstavljaju sve češće korišten model ekonomski efikasne opskrbe krajnjih korisnika objektima javne infrastrukture, odnosno uslugama koje su tradicionalno bile u domeni odgovornosti javnog sektora. U novije se vrijeme koncept javno-privatnog partnerstva sve više dovodi u kontekst privređivanja u turizmu. S obzirom da privređivanje u turizmu pretpostavlja suradnju javnog i privatnog sektora, ovaj rad ima za cilj uspostaviti jasnu i transparentnu distinkciju između turističkih projekata u kojima ulazak u javno-privatno partnerstvo može biti ekonomski opravdano, troškovno racionalno i društveno prihvatljivo rješenje, odnosno turističkih projekata za koje se to nikako ne može reći. U metodološkom smislu, rad se maksimalno oslanja na teoretske postavke, ekonomsku logiku i uobičajeni način funkcioniranja modela javno-privatnog partnerstva u svijetu, kao i na dosadašnji način primjene ovog koncepta u turizmu u različitim jurisdikcijama u svijetu.
Ključne riječi
javno-privatna partnerstva; turizam; ekonomska opravdanost
Hrčak ID:
97052
URI
Datum izdavanja:
1.12.2011.
Posjeta: 3.260 *