Skip to the main content

Review article

PROSTORNO OKRUŽENJE KAO POTICAJ ZA RAZVOJ I UČENJE DJECE PREDŠKOLSKE DOBI

Violeta Valjan Vukić ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru


Full text: croatian pdf 169 Kb

page 123-132

downloads: 6.364

cite


Abstract

Djeca imaju višestruke prednosti od obogaćenog i poticajnog okruženja koje im nudi brojne mogućnosti za eksperimentiranje, istraživanje, provjeravanje spoznaja i razvoj. U radu se prezentiraju značajke poticajnoga prostornog okruženja u ustanovama koje skrbe za djecu do polaska u školu. Također se razmatra njen značaj u kontekstu stvaranja povoljnih uvjeta za učenje, rast i razvoj djece preškolske dobi. Nove spoznaje vezane uz djetetovu aktivnu poziciju u procesu razvoja nameću potrebu za aktualizacijom pitanja vezanog uz stvaranje poticajnog okruženja ne samo u užem pedagoškom smislu nego i iz pozicija arhitekture, uloge odgajatelja, kulture odgojne ustanove.

Keywords

dječji vrtić; poticajno okruženje; prostor; učenje i razvoj

Hrčak ID:

99897

URI

https://hrcak.srce.hr/99897

Publication date:

20.12.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 11.540 *