Magistra Iadertina, Vol. 7 No. 1, 2012.
Pregledni rad
PROSTORNO OKRUŽENJE KAO POTICAJ ZA RAZVOJ I UČENJE DJECE PREDŠKOLSKE DOBI
Violeta Valjan Vukić
; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru
Sažetak
Djeca imaju višestruke prednosti od obogaćenog i poticajnog okruženja koje im nudi brojne mogućnosti za eksperimentiranje, istraživanje, provjeravanje spoznaja i razvoj. U radu se prezentiraju značajke poticajnoga prostornog okruženja u ustanovama koje skrbe za djecu do polaska u školu. Također se razmatra njen značaj u kontekstu stvaranja povoljnih uvjeta za učenje, rast i razvoj djece preškolske dobi. Nove spoznaje vezane uz djetetovu aktivnu poziciju u procesu razvoja nameću potrebu za aktualizacijom pitanja vezanog uz stvaranje poticajnog okruženja ne samo u užem pedagoškom smislu nego i iz pozicija arhitekture, uloge odgajatelja, kulture odgojne ustanove.
Ključne riječi
dječji vrtić; poticajno okruženje; prostor; učenje i razvoj
Hrčak ID:
99897
URI
Datum izdavanja:
20.12.2012.
Posjeta: 13.855 *