Skip to the main content

Children in Europe , Vol. 4 No. 7, 2012.

  • Publication date: 15.04.2012.
  • Published on HRČAK: 27.06.2014.

Table of contents

Full text

Sadržaj (page 1-1)


Index


Prijelazna razdoblja u kojima rastemo i razvijamo se (page 2-3)

Marta Guzman, Stig G. Lund
Essays


Prenošenje informacija dok dijete postaje učenik (page 7-8)

Gemma Núñez Ponsa
Essays


Kontinuitet – cilj usklađenog kurikuluma (page 9-10)

Rita Aupaix
Essays


Pedagoški kontinuitet – prijelaz iz vrtića u školu (page 13-14)

Helle Johanneson
Essays


Stavimo dijete u središte projekta (page 15-16)

Francesc Bitlloch, David Altimir
Essays


Misliti školu – put prema kontinuitetu (page 17-18)

Mattia Pratissoli
Essays


Idem u Grundstufe, ne u vrtić! (page 19-20)

Regina Kesselring
Essays


Učiniti prvi korak (page 21-22)

Aileen McLean
Essays


Potaknimo pozitivno uzbuđenje školom (page 23-24)

Julia Plachcka
Essays


Zašto je između nas visoka željezna ograda? (page 25-26)

Kostantina Avlami
Essays


Razvojna mapa djeteta kao podrška prijelazu (page 27-28)

Esmina Skopljak, Helena Burić
Essays


Uspjeh u vrtiću za uspjeh u školi (page 29-30)

Philippe Meirieu
Essays


Friedrich Fröbel i njegov pogled na ulogu djetinjstva (page 31-32)

Lúcia Santos
Essays


Uredništvo (page 0-0)


Other


Visits: 22.028 *