Skip to the main content
  • Publication date: 15.09.2004.
  • Published on HRČAK: 09.05.2018.

Table of contents

Full text

Analysis Procedure for Environmentally Oriented Business Decision-Making (page 5-12)

Vesna Čančer
Original scientific paper


Sustav nagrađivanja u funkciji stvaranja vrijednosti za dioničare (page 13-22)

Branko Novak
Original scientific paper


Marketing strategija građevinskih poduzeća srednje veličine (page 23-29)

Zlatko Lacković
Original scientific paper


Analiza inozemnog duga (page 33-50)

Dražen Koški
Preliminary communication


Marketing strategija u funkciji razvoja hrvatskog nautičkog turizma (page 51-63)

Josip Šamanović
Preliminary communication


Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost (page 67-73)

Ljubomir Baban
Review article


Razvoj distribucijskih kanala u međunarodnom marketingu (page 75-85)

Zdenko Segetlija
Review article


Iskustva i pouke financijske krize u državama ASEAN-a (page 87-98)

Vlatka Cini
Review article


Poduzetnička osnova Osječko-baranjske županije: razvojni izazov (page 99-121)

Đula Borozan
Review article


Primjena marketinga u jedinicama lokalne uprave s osvrtom na Grad Požegu (page 123-140)

Antun Marinac, Nihada Mujić, Karolina Štefanac
Review article


Visits: 27.911 *