Skip to the main content

Original scientific paper

PERCEPCIJE RODITELJA O OGLAŠAVANJU HRANE PREMA DJECI NA TELEVIZIJI: IZLOŽENOST, UTJECAJ I REGULATIVA

Ariana Nefat
Dragan Benazić


Full text: english pdf 570 Kb

page 49-67

downloads: 1.167

cite


Abstract

Svrha rada je istražiti percepcije roditelja o oglašavanju hrane prema djeci na
televiziji. Teorijsko istraživanje uključuje osvrt na marketing prema djeci, analizu utjecajnih
čimbenika, utjecaj oglašavanja hrane prema djeci, percepcije roditelja te pitanja regulacije
ovog područja oglašavanja. Empirijsko istraživanje anketnog ispitivanje percepcija roditelja
ne potvrđuje vezu između vremena provedenog ispred televizora i ponašanja djece ali ukazuje
na negativne stavove roditelja o oglašavanju hrane koje utječu na umjereno restriktivan stav
o zabrani takvih oglasa.

Keywords

oglašavanje prema djeci; televizijsko oglašavanje; percepcije roditelja; zakonska regulativa; Hrvatska

Hrčak ID:

67740

URI

https://hrcak.srce.hr/67740

Publication date:

1.3.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 2.453 *