Skip to the main content

Preliminary communication

MEDIJ JEZIKA

Sead Alić ; Center for Philosophy of Media, Zagreb


Full text: croatian pdf 412 Kb

page 107-132

downloads: 892

cite


Abstract

Ovo istraživanje analizira jezik u njegovoj medijskoj dimenziji. Tekst
propituje sve aspekte jezičnih posredovanja – medijsku dimenziju jezika – njegovu ‘medijalnost’.
Tu medijalnost jezika tekst argumentira s primjerima egipatskog, židovskog, grčkog i zapadnoeuropskog iskustva, odnosno kroz analize stavova Heideggera, Benjamina, Gadamera, Grassija, Miščevića i drugih autora.
Rad pokazuje jezik kao medij napredovanja svijesti o posredničkoj ulozi samog jezika.
Tekst pokazuje snagu utjecaja jezika kojega koristimo, te koje su konzekvence različitih odnosa prema jeziku.
Tekst tvrdi da je upravo medijalnost ona dimenzija jezika koja otkriva bitnu filozofijsku dimenziju istinski filozofijskog propitivanja jezika.

Keywords

jezik; medij; medijalnost, oralnost; pismo

Hrčak ID:

68498

URI

https://hrcak.srce.hr/68498

Publication date:

18.5.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 1.827 *