Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.21861/hgg.2011.73.01.20

Europski identitet u slovenskom obrazovnom sustavu s geografskog gledišta

Tatjana Resnik Planinc ; Department of Geography, Faculty of Arts, University of Ljubljana, Aškerčeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenia
Mojca Ilc Klun ; Department of Geography, Faculty of Arts, University of Ljubljana, Aškerčeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenia


Full text: english pdf 329 Kb

page 301-319

downloads: 1.031

cite


Abstract

Za postizanje ciljeva Europske unije glede učinkovite integracije širokog spektra ekonomskih i političnih područja, nailazimo na potrebu da se u tom spektru odražava zajednički osjećaj europskog identiteta. Autori su pokušali ustanoviti koliko je sadržaja vezanog na ”Europu”, ”Europsku dimenziju” i ”Europski identitet i državljanstvo” zastupljeno u nastavnim planovima i programima predmeta društvenih znanosti u Sloveniji i kako je taj sadržaj prezentiran i strukturiran u nacionalnima školskima dokumentima. Na
temelju prikupljenih podataka autori su s geografskog gledišta, raspravili o poveznici između realizacije u nastavi i programskih ciljeva glede europskih pitanja u školama, propitujući je moguće postići integraciju u smislu zajedničkog europskog identiteta.

Keywords

Europski identitet; nastava geografije; Slovenija

Hrčak ID:

71522

URI

https://hrcak.srce.hr/71522

Publication date:

1.8.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 2.588 *