Professional paper
Temeljna odgojno-obrazovna postignuća izvannastavne aktivnosti voćarske grupe u sklopu školskog voćnjaka
Dražen Crnčec
; Osnovna škola Sveti Martin na Muri, Sv. Martin na Muri, Hrvatska
Abstract
Razvijanje temeljnih kompetencija učenika odvija se kroz redovitu nastavu, ali i kroz izvannastavne aktivnosti. Cilj rada jest promotriti osnovne dokumente MZOŠ-a kroz prizmu prilagođavanja promjenama suvremenog društva, odnosno pomaku u kurikulumu s prenošenja znanja na razvoj kompetencija. Posebno se ističu očekivana odgojno-obrazovna postignuća izvannastavnih aktivnosti, s osvrtom na aktivnosti voćarske grupe u sklopu školskog voćnjaka.
U radu su navedeni osnovni ciljevi nacionalnog kurikuluma, s osvrtom na školski kurikulum temeljen na odredbama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama, te ciljevima, svrhom i organizacijskim obilježjima izvannastavnih aktivnosti.
U drugom dijelu rada se, na temelju iskustva iz zadnje tri godine u provedbi i rezultata izvannastavne aktivnosti voćarske grupe u Osnovnoj školi Sveti Martin na Muri, pobliže promatra aspekt stjecanja kompetencija učenika, posebice socijalne, poduzetničke i prirodoznanstvene. Također, dan je okvir mogućnosti vrednovanja novih sadržaja utemeljenih na korelacijsko-integracijskim mogućnostima interdisciplinarnih izvannastavnih aktivnosti kao temelju suvremenog nastavnog procesa.
Keywords
temeljne kompetencije; izvannastavna aktivnost; školski kurikulum; voćarstvo; praktični rad
Hrčak ID:
74956
URI
Publication date:
15.12.2011.
Visits: 1.519 *