Skip to the main content

Review article

ODNOSI S MEDIJIMA U PROMOCIJI NACIONALNE TURISTIČKE ORGANIZACIJE (NTO)

Marinko Jakovljević ; Tourist Board Fužine, Fužine, Croatia


Full text: croatian pdf 292 Kb

page 347-352

downloads: 2.184

cite


Abstract

Promotivne aktivnosti su u djelovanju nacionalnih turističkih organizacija zapažena marketinška zadaća. Konkurencija na zahtjevnom turističkom tržištu u velikoj se mjeri događa na razini država kao turističkih destinacija. To pred nacionalne turističke organizacije stavlja potrebu uspješnog upravljanja marketingom i promocijom. Vrlo značajno mjesto u promociji i izgradnji prepoznatljivosti destinacije imaju odnosi s javnošću, posebice odnosi s medijima. Odnosi s medijima u značajnoj su uporabi u promociji nacionalne turističke organizacije u Hrvatskoj (Hrvatska turistička zajednica). Najzapaženiji su odnosi s inozemnim medijima, s obzirom da je poslovanje zajednice prvenstveno okrenuto inozemnom tržištu. Procjenjujući učinak objavljenih priloga u medijima, dolazi se do zaključka da, putem odnosa s medijima, nacionalna turistička organizacija ostvaruje protuvrijednost oglašavanja koja je šest puta veća od ukupnog godišnjeg proračuna zajednice. Uz istovremeno relativno nisko ulaganje u odnose s medijima, zaključuje se da su oni najefikasniji i najjeftiniji oblik promocije na razini nacionalne turističke organizacije.

Keywords

Turistička zajednica Fužine; Fužine; Hrvatska

Hrčak ID:

76110

URI

https://hrcak.srce.hr/76110

Publication date:

27.12.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 3.662 *