Skip to the main content

Review article

KONTROLING - FAKTOR POSLOVNOG USPJEHA PRIMJER HOTELSKIH PODUZEĆA

Nidžara Osmanagić Bedenik ; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb, Croatia
Boris Lalovac ; Reiffeisen Bank Austria


Full text: croatian pdf 5.088 Kb

page 83-99

downloads: 1.580

cite

Full text: english pdf 5.088 Kb

page 83-99

downloads: 645

cite


Abstract

Postizanje poslovnog uspjeha ovisi o mnogim faktorima. Polazi se od hipoteze da poduzeća koja imaju odjel za kontroling ostvaruju veću razinu poslovnog uspjeha nego poduzeća bez kontrolinga. Time bi se dokazalo kako kontroling izravno povećava vjerojatnost poslovnog uspjeha. Na primjeru hotelskih poduzeća želi se dokazati kako kontroling pridonosi poslovnom uspjehu, odnosno daje faktor poslovnog uspjeha. Kontroling je funkcija unutar menadžmenta koja pridonosi povećanju efikasnosti i efektivnosti poslovanja.

Nakon komparativne analize hotelskih poduzeća sa i bez kontrolinga s osnovnim pokazateljima likvidnosti, ekonomičnosti i rentabilnosti može se zaključiti kako se kontroling u institucionalnom i
funkcionalnom smislu nalazi u relativno malom broju vrlo uspješnih hotelskih kuća.

Keywords

uspjeh; kontroiing; hotelska poduzeća; likvidnost; ekonomičnost; rentabilnost

Hrčak ID:

76306

URI

https://hrcak.srce.hr/76306

Publication date:

1.6.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 4.566 *