Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

KONTROLING - FAKTOR POSLOVNOG USPJEHA PRIMJER HOTELSKIH PODUZEĆA

Nidžara Osmanagić Bedenik ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatska
Boris Lalovac ; Reiffeisen Bank Austria


Puni tekst: hrvatski pdf 5.088 Kb

str. 83-99

preuzimanja: 1.695

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 5.088 Kb

str. 83-99

preuzimanja: 720

citiraj


Sažetak

Postizanje poslovnog uspjeha ovisi o mnogim faktorima. Polazi se od hipoteze da poduzeća koja imaju odjel za kontroling ostvaruju veću razinu poslovnog uspjeha nego poduzeća bez kontrolinga. Time bi se dokazalo kako kontroling izravno povećava vjerojatnost poslovnog uspjeha. Na primjeru hotelskih poduzeća želi se dokazati kako kontroling pridonosi poslovnom uspjehu, odnosno daje faktor poslovnog uspjeha. Kontroling je funkcija unutar menadžmenta koja pridonosi povećanju efikasnosti i efektivnosti poslovanja.

Nakon komparativne analize hotelskih poduzeća sa i bez kontrolinga s osnovnim pokazateljima likvidnosti, ekonomičnosti i rentabilnosti može se zaključiti kako se kontroling u institucionalnom i
funkcionalnom smislu nalazi u relativno malom broju vrlo uspješnih hotelskih kuća.

Ključne riječi

uspjeh; kontroiing; hotelska poduzeća; likvidnost; ekonomičnost; rentabilnost

Hrčak ID:

76306

URI

https://hrcak.srce.hr/76306

Datum izdavanja:

1.6.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.320 *

accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.