Skip to the main content

Review article

Digitalizacija u Srbiji u kontekstu medijske strategije Vojvodine s fokusom na medije nacionalnih manjina

Dubravka Valić Nedeljković ; University of Novi Sad, Serbia


Full text: croatian pdf 188 Kb

page 57-74

downloads: 504

cite


Abstract

Dva su osnovna zadatka koja Srbija mora veoma brzo obaviti: a) donošenje medijske strategije i b) digitalizacija. Način na koji budu obavljeni ovi zadaci direktno će utjecati na medije na jezicima nacionalnih manjina. Prema nadležnostima koje je Vojvodina dobila novim Statutom iz 2009. godine, pripremanje prijedloga za medijsku strategiju na području Pokrajine zadatak je koji bi trebao obilježiti aktivnosti pokrajinske vlade u suradnji s medijskim stručnjacima u prvoj polovici 2011. godine. Strategijom moraju biti predviđeni modaliteti u kojima će u digitalnim uvjetima djelovati mediji na jezicima nacionalnih manjina. Bitno je da prije toga Strategija definira što se smatra medijima na jezicima nacionalnih zajednica jer je ponuda prakse veoma razuđena. Hoće li digitalizacijom ovi mediji dobiti ili izgubiti i na koji će način oni iskoristiti mogućnosti koje pružaju nove tehnologije, također su pitanja kojima se bavi ovaj tekst.

Keywords

mediji na jezicima nacionalnih zajednica; startegija; digitalizacija

Hrčak ID:

77874

URI

https://hrcak.srce.hr/77874

Publication date:

30.6.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 1.224 *