Preliminary communication
Kako zastarjelo online izdanje pretvoriti u moderan news portal - studija slučaja Vjesnik.hr
Zlatko Herljević
; School of Journalism, VERN, Zagreb, Croatia
Abstract
Iako je online izdanje Vjesnika pokrenuto u listopadu 1998. bilo među prvim izdanjima novina na internetu u Hrvatskoj, nakon nekoliko godina zbog tehnološkog zaostajanja izgubilo je na aktualnosti. Dok su konkurentski portali više puta mijenjali i dizajn i sadržaj te težili objavama u realnom vremenu, Vjesnik online je zbog statičnosti počeo gubiti utrku na tržištu novih medija. Proces revitalizacije, sadržajnih promjena i redizajna onlinea pokrenut je krajem 2007. godine, a novi moderni news portal pojavio se na tržištu 13. ožujka 2011. Podaci govore da su promjene već nakon osam mjeseci rezultirale udvostručenjem posjeta jedinstvenih korisnika kao i znatnim povećanjem vremena koje korisnici provedu na portalu. Uredništvo ima za cilj u doglednoj budućnosti portal pretvoriti u opinion makera hrvatske političke, gospodarske, kulturne i znanstvene scene.
Keywords
Vjesnik.hr; online; portal; novi mediji; internet; redizajn; web relounch; web arhiva
Hrčak ID:
77897
URI
Publication date:
28.12.2011.
Visits: 3.108 *