Market-Tržište, Vol. 23 No. 2, 2011.
Review article
Je li potreban novi okvir upravljanja internetskim marketingom?
Vatroslav Škare
orcid.org/0000-0002-0541-4187
; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Abstract
Intenzivna primjena interneta za provođenje marketinških aktivnosti počela je prije petnaest godina, što je dovelo do razvoja internetskog marketinga kao posebnog područja u marketinškoj teoriji i praksi. Tijekom toga razdoblja značajno je porasla prihvaćenost interneta, kao i njegove tehnološke mogućnosti, što je utjecalo na brz razvoj novih marketinških metoda i tehnika koje poduzeća mogu primjenjivati u elektroničkom okruženju. Primjena internetskog marketinga pred marketinške stručnjake stalno postavlja nove izazove, a jedan od njih jest potreba za poznavanjem i razumijevanjem raspona aktivnosti internetskog marketinga. Cilj je rada ponuditi uvid u trenutni raspon aktivnosti internetskog marketinga i konceptualni okvir za upravljanje aktivnostima internetskog marketinga. Prikazan je razvoj internetskog marketinga te su definirani osnovni pojmovi kojima se određuju marketinške aktivnosti u elektroničkom okruženju. Naglašeno je u kojoj mjeri nova uloga potrošača u elektroničkom okruženju utječe na nastanak novih područja marketinškog djelovanja na internetu. Aktivnosti internetskog marketinga koje se danas primjenjuju u poslovnoj praksi prikazane su kroz koncept marketinškog miksa. Konačno, detaljnim pregledom i analizom dostupnih doprinosa o internetskom marketingu, predloženi su elementi koji bi činili modificirani okvir upravljanja internetskom marketingom.
Keywords
internetski marketing; upravljanje marketingom; marketinški miks
Hrčak ID:
78963
URI
Publication date:
10.1.2012.
Visits: 7.082 *