Skip to the main content

Case report

Kritički prikaz: Pradeep, A.K.: "The buying brain: secrets for selling to the subconscious mind"

Neven Kružljak orcid id orcid.org/0000-0002-0674-273X


Full text: croatian pdf 85 Kb

page 281-286

downloads: 1.051

cite


Abstract

Knjiga The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind objavljena je 2010. godine, a izdavač je John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, New Jersey, USA. Djelo sadrži 231 stranicu podijeljenu u 18 poglavlja poredanih tako da čitatelja postupno uvode u područje neuromarketinga. Autor započinje predstavljajući trenutačnu problematiku u istraživanju tržišta i otkrivanju želja potrošača, nastavlja opisom neuromarketinških tehnologija, strukturom i osnovnim funkcijama mozga. Slijede savjeti o učinkovitom upravljanju markom, dizajniranju proizvoda te organiziranju prodajnog prostora, potkrijepljeni autorovim saznanjima iz provedenih istraživanja.

Keywords

neuromarketing; prodaja

Hrčak ID:

78973

URI

https://hrcak.srce.hr/78973

Publication date:

10.1.2012.

Visits: 1.817 *