Market-Tržište, Vol. 23 No. 2, 2011.
Case report
Kritički prikaz: Pradeep, A.K.: "The buying brain: secrets for selling to the subconscious mind"
Neven Kružljak
orcid.org/0000-0002-0674-273X
Abstract
Knjiga The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind objavljena je 2010. godine, a izdavač je John Wiley & Sons, Inc., Hoboken, New Jersey, USA. Djelo sadrži 231 stranicu podijeljenu u 18 poglavlja poredanih tako da čitatelja postupno uvode u područje neuromarketinga. Autor započinje predstavljajući trenutačnu problematiku u istraživanju tržišta i otkrivanju želja potrošača, nastavlja opisom neuromarketinških tehnologija, strukturom i osnovnim funkcijama mozga. Slijede savjeti o učinkovitom upravljanju markom, dizajniranju proizvoda te organiziranju prodajnog prostora, potkrijepljeni autorovim saznanjima iz provedenih istraživanja.
Keywords
Hrčak ID:
78973
URI
Publication date:
10.1.2012.
Visits: 2.181 *