Skip to the main content

Professional paper

MJERENJE UTJECAJA STAVOVA UČENIKA NA PROCES STJECANJA MATEMATIČKOG ZNANJA

Dragan Lambić ; Faculty of Education,Podgorička 4,Sombor 25000, Serbia+38164/361-66-71(Finalized 18.05.2011)
Aleksandar Lipkovski ; Matematički fakultetStudentski Trg 16,Belgrade 11000, Serbia


Full text: croatian pdf 186 Kb

page 187-205

downloads: 644

cite

Full text: english pdf 186 Kb

page 187-205

downloads: 576

cite


Abstract

U ovom se radu proučava utjecaj stavova učenika na proces i rezultate učenja. Procedura kojom se dobiva ocjena stavova učenika je vrlo jednostavna, a rezultati su tretirani na nekoliko načina. Anketa je provedena među učenicima osnovne škole kako bi se utvrdio njihov stav prema nastavi matematike. Uspoređivanjem odgovora učenika s njihovim znanjem dobiveni su rezultati po kojima motivacija uzrokovana uživanjem u matematici ima mnogo veći utjecaj nego svijest o korisnosti predmeta. Ova razlika postoji zato što primjena matematike djeluje suviše apstraktno učenicima ove dobi

Keywords

učenje; poučavanje matematike; stavovi prema matematici

Hrčak ID:

79603

URI

https://hrcak.srce.hr/79603

Publication date:

20.3.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 3.164 *