Skip to the main content

Professional paper

Dijete kao znanstvenik – prirodoslovni aspekti suvremeno koncipiranoga kurikuluma ranog odgoja

Edita Slunjski ; Faculty of Humanities and Social Sciences at the University of Zagreb, Department of Pedagogy


Full text: croatian pdf 1.235 Kb

page 163-178

downloads: 863

cite


Abstract

U radu se razmatraju mogućnosti razvoja prirodoslovnih znanja i razumijevanja djece u ustanovi ranog odgoja. One trebaju biti usklađene sa specifi čnostima učenja djece rane dobi, što iziskuje visoku razinu promišljanja o odgojno-obrazovnom procesu. Pojedini segmenti odgojno-obrazovnog procesa promatraju se iz perspektive pedagoških i psiholoških klasika i dovode u vezu s različitim značajkama kurikuluma. Suvremeno koncipirani kurikulum ranog odgoja, koji karakteriziraju holistička priroda, razvojnost, sukonstruktivistička obilježja i humanističke značajke, djetetu omogućuje aktivno stjecanje prirodoslovnih znanja i razumijevanja. U takvim uvjetima, dijete se može afi rmirati kao ,,mislilac“ koji aktivno, odgovorno i djelatno sudjeluje u promišljanju i propitivanju osnovnih prirodoslovnih koncepata i ideja iz ključnih prirodoslovnih područja.

Keywords

prirodoslovna znanja i razumijevanja; kurikulum ranog odgoja; dijete kao "mislilac"

Hrčak ID:

81029

URI

https://hrcak.srce.hr/81029

Publication date:

10.4.2012.

Article data in other languages: english italian

Visits: 2.907 *