Skip to the main content

Preliminary communication

Mikropoučavanje i proces stjecanja učiteljskih kompetencija

Snježana Nevia Močinić orcid id orcid.org/0000-0002-6230-2480 ; ‘’Juraj Dobrila’’ University in Pula


Full text: croatian pdf 869 Kb

page 165-180

downloads: 189

cite


Abstract

Mikropoučavanje je jedna od tehnika za ovladavanje učiteljskim kompetencijama, kao i za njihovo usavršavanje. Radi se o radionicama zasnovanim na kratkim segmentima uvježbavanja pojedinih nastavnih umijeća, snimljenih videokamerom te poslije analiziranih u malim grupama studenata na čelu s nastavnikom metodičarem ili voditeljem vježbi. Promatrajući i ponavljajući metodičke vježbe te diskutirajući o vlastitom i tuđem iskustvu, sudionici radionice dobivaju konstruktivnu povratnu informaciju o uspješnim i neuspješnim ponašanjima u sklopu pojedinih segmenata nastavnih vještina koje čine složenu učiteljsku kompetenciju.

Keywords

mikropoučavanje; učiteljska kompetencija; metodičke vježbe; vještina poučavanja; kritička refleksija

Hrčak ID:

82181

URI

https://hrcak.srce.hr/82181

Publication date:

30.6.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 1.118 *