Skip to the main content

Review article

Integriranje umjetnosti u odgoj djece

Milena Radovan-Burja ; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Sveučilište u Zadru, Hrvatska


Full text: croatian pdf 357 Kb

page 115-130

downloads: 2.022

cite


Abstract

Kroz istraživanje značenja umjetnosti za razvoj osobnosti i stvaralačkog odnosa prema svijetu, propituju se mogućnosti integriranja nekih umjetničkih projekata kroz igru u pedagoške aktivnosti rada s djecom na predlošku principa rada estetičkog laboratorija kojeg je autor poznati filozof odgoja Pavao Vuk-Pavlović. Analiziranjem umjetničke prakse kao medija za prenošenje i razvijanje komunikacije te različitih načina priopćivosti ne samo estetskih doživljaja nego i etičkih prosuđivanja, nastoji se skicirati okvir za bogatije djetetovo izražavanje te kvalitetnije stimuliranje razvoja njegove osobnosti, individualnih i društvenih sposobnosti, kao pomoć odgoju u oslobađanju djetetovih potencijala, u stvaralačkoj otvorenosti prema budućnosti.

Keywords

estetski doživljaj; komunikacija; igra; osobnost; estetički laboratorij; Pavao Vuk-Pavlović

Hrčak ID:

82319

URI

https://hrcak.srce.hr/82319

Publication date:

29.3.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 3.902 *