Review article
Integriranje umjetnosti u odgoj djece
Milena Radovan-Burja
; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Sveučilište u Zadru, Hrvatska
Abstract
Kroz istraživanje značenja umjetnosti za razvoj osobnosti i stvaralačkog odnosa prema svijetu, propituju se mogućnosti integriranja nekih umjetničkih projekata kroz igru u pedagoške aktivnosti rada s djecom na predlošku principa rada estetičkog laboratorija kojeg je autor poznati filozof odgoja Pavao Vuk-Pavlović. Analiziranjem umjetničke prakse kao medija za prenošenje i razvijanje komunikacije te različitih načina priopćivosti ne samo estetskih doživljaja nego i etičkih prosuđivanja, nastoji se skicirati okvir za bogatije djetetovo izražavanje te kvalitetnije stimuliranje razvoja njegove osobnosti, individualnih i društvenih sposobnosti, kao pomoć odgoju u oslobađanju djetetovih potencijala, u stvaralačkoj otvorenosti prema budućnosti.
Keywords
estetski doživljaj; komunikacija; igra; osobnost; estetički laboratorij; Pavao Vuk-Pavlović
Hrčak ID:
82319
URI
Publication date:
29.3.2012.
Visits: 3.902 *