Review article
Konceptualne i kurikularne osnove međupredmetne korelacije u funkciji projektnoga nastavnog rada
Amand Papotnik
; Univerza v Mariboru Fakulteta za naravoslovje in matematiko R Slovenija
Srwećko Glodež
; Univerza v Mariboru Fakulteta za naravoslovje in matematiko R Slovenija
Gorazd I. Gumzej
; Univerza v Mariboru Fakulteta za naravoslovje in matematiko R Slovenija
Tina Brglez
; Univerza v Mariboru Fakulteta za naravoslovje in matematiko R Slovenija
Abstract
Rad obrađuje tematiku međupredmetnoga planiranja i povezivanja kao čimbenika suvremene škole s naglaskom na strategijama odgojno-obrazovnoga rada. U tom je konteksu najpogodniji projektni zadatak ona strategija odgojno-obrazovnog rada koja se tiče razvoja divergentnoga mišljenja, stvaralačkih sposobnosti, stjecanja, produbljivanja, utvrđivanja i uporabe znanja s područja tehnike, tehnologije, organizacije rada, ekonomije, ergonomije, ekologije, informatike i računalstva, industrijskog oblikovanja itd. U tako zacrtanoj strategiji može se iskazivati međupredmetno planiranje i po-vezivanje te se ostvaruje težnja za stjecanjem boljeg znanja, jer su konstruktivisti mišljenja da znanje u gotovom obliku ne možeš drugome ‘dati’ niti ga od koga ‘primiti’, nego ga svatko mora vlastitom misaonom aktivnosti ponovno izgraditi.
Keywords
prirodoslovlje; tehnika i tehnologija; ekologija; postupci; metode; strategije; spoznaje; iskustva; stajališta; vrijednosti; znanja; vještine; navike
Hrčak ID:
82630
URI
Publication date:
30.12.2008.
Visits: 1.450 *