Skip to the main content

Review article

Konceptualne i kurikularne osnove međupredmetne korelacije u funkciji projektnoga nastavnog rada

Amand Papotnik ; Univerza v Mariboru Fakulteta za naravoslovje in matematiko R Slovenija
Srwećko Glodež ; Univerza v Mariboru Fakulteta za naravoslovje in matematiko R Slovenija
Gorazd I. Gumzej ; Univerza v Mariboru Fakulteta za naravoslovje in matematiko R Slovenija
Tina Brglez ; Univerza v Mariboru Fakulteta za naravoslovje in matematiko R Slovenija


Full text: croatian pdf 168 Kb

page 311-319

downloads: 423

cite


Abstract

Rad obrađuje tematiku međupredmetnoga planiranja i povezivanja kao čimbenika suvremene škole s naglaskom na strategijama odgojno-obrazovnoga rada. U tom je konteksu najpogodniji projektni zadatak ona strategija odgojno-obrazovnog rada koja se tiče razvoja divergentnoga mišljenja, stvaralačkih sposobnosti, stjecanja, produbljivanja, utvrđivanja i uporabe znanja s područja tehnike, tehnologije, organizacije rada, ekonomije, ergonomije, ekologije, informatike i računalstva, industrijskog oblikovanja itd. U tako zacrtanoj strategiji može se iskazivati međupredmetno planiranje i po-vezivanje te se ostvaruje težnja za stjecanjem boljeg znanja, jer su konstruktivisti mišljenja da znanje u gotovom obliku ne možeš drugome ‘dati’ niti ga od koga ‘primiti’, nego ga svatko mora vlastitom misaonom aktivnosti ponovno izgraditi.

Keywords

prirodoslovlje; tehnika i tehnologija; ekologija; postupci; metode; strategije; spoznaje; iskustva; stajališta; vrijednosti; znanja; vještine; navike

Hrčak ID:

82630

URI

https://hrcak.srce.hr/82630

Publication date:

30.12.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 1.450 *