Skip to the main content

Review article

Modeli istraživanja medijskog učinka u odgoju i obrazovanju

Stjepan Rodek ; Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije Sveučilišta u Splitu


Full text: croatian pdf 188 Kb

page 7-15

downloads: 900

cite


Abstract

U istraživanjima medijskog učinka razvijeni su do danas brojni modeli istraživanja u kojima dolaze do izražaja različiti odnosi između medija, medijske poruke i recipijenta. Nakon defi niranja osnovnih pojmova (medij, masovni medij, medijski učinak), u radu se analiziraju pojedine vrste modela (tradicionalni model, model koji uvažava zadovoljavanje potreba, interakcionistički model, model latentnih posljedica te model koji se temelji na medijskoj socijalizaciji).

Keywords

masovni medij; medij; medijski učinak; modeli istraživanja medija; učenici

Hrčak ID:

82647

URI

https://hrcak.srce.hr/82647

Publication date:

30.6.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 2.197 *