Skip to the main content

Original scientific paper

The model for evaluating the influence of student participation on school quality

Tatjana Kovač ; Faculty of Commercial and Business Sciences, Celje, Slovenia
Metod Resman ; University of Ljubljana, Faculty of Arts, Ljubljana, Slovenia
Vladislav Rajkovič ; University of Maribor, Faculty of organizational sciences, Kranj, Slovenia


Full text: english pdf 711 Kb

page 335-349

downloads: 468

cite


Abstract

U ovom se članku posebna pažnja posvećuje aktivnosti učenika – čimbeniku koji škole razlikuje po pitanju njihove kvalitete. Svrha je rada prikazati rezultate istraživanja o utjecaju aktivnosti učenika na kvalitetu rada škole. Cilj samog istraživanja bio je razviti i verificirati model evaluacije utjecaja učeničke aktivnosti na kvalitetu škole. Da bi se taj cilj ostvario, bilo je nužno odrediti u koje i kakve su školske aktivnosti učenici najčešće uključeni, te kriterije kvalitete u tim školama u kojima je utjecaj učeničkih aktivnosti najveći. Za kreiranje modela korišten je računalni program DEXi. Za potrebe tzv. “što ako” analize korišten je program Vredana. Oba alata dostupna su besplatno na adresi http://lopes1.fov.uni-mb.si.

Keywords

kvaliteta škole; aktivnost učenika; model evaluacije; evaluacija učeničke aktivnosti

Hrčak ID:

82672

URI

https://hrcak.srce.hr/82672

Publication date:

15.10.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 1.031 *