Skip to the main content

Review article

Improving the quality of teaching and learning in higher education through supporting professional development of teaching staff

Barica Marentič Požarnik ; Faculty of Arts, University of Ljubljana


Full text: english pdf 138 Kb

downloads: 3.825

cite


Abstract

U radu se prikazuje stanje i razvojne tendencije na području početnog i daljnjeg usavršavanja visokoškolskih nastavnika za uspješniji pedagoški rad (didaktičko usavršavanje) na različitim europskim sveučilištima, kao dio “kulture kvalitete” visokog školstva, koju naglašava i bolonjska obnova programa. Prikaz je zasnovan na nizu studija primjera izrađenih u okviru europske tematske mreže NETTLE. Detaljnije je prikazana studija primjera tečaja Osnove visokoškolske didaktike na ljubljanskom sveučilištu. U empirijskom dijelu analizirano je kako sudionici procjenjuju važnost pojedinih kompetencija na ovom području i uspješnost pojedinih metoda i pristupa za njihovo usavršavanje. Naglašava se i uloga sistemske podrške visokoškolske politike i samih sveučilišnih institucija za daljni razvoj ove nepogrješive komponente kvalitete visokog školstva.

Keywords

usavršavanje visokoškolskih nastavnika; tečaj didaktike; visokoškolska didaktika; kvaliteta visokoškolske nastave; evaluacija usavršavanja; kompetencije visokoškolskih nastavnika; aktivne nastavne metode

Hrčak ID:

82824

URI

https://hrcak.srce.hr/82824

Publication date:

15.10.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 4.838 *