Skip to the main content

Preliminary communication

MARKETING FINANCIJSKIH USLUGA U VREMENU DRUŠTVENIH MREŽA: SLUČAJ MARKETINGA OSIGURANJA

Anna Majtánová ; University of Economics in Bratislava, Slovakia
Zuzana Brokešová ; University of Economics in Bratislava, Slovakia


Full text: english pdf 304 Kb

page 45-66

downloads: 3.293

cite


Abstract

Društvene mreže (OSNS) predstavljaju novi trend u društvenoj komunikaciji, i u kratkom vremenu su stekle golemu popularnost. Stoga se otvara mogućnost za marketing proizvoda i tvrtki. Također se pojavljuje i pitanje mogućnosti korištenja ovog kanala u financijskom sektoru, uključujući osiguravateljne kuće. Ovu ideju slijedi glavni cilj rada: istražiti ulogu društvenih mreža u marketingu komercijanog osiguranja na malo i otkriti percepciju potrošača glede prihvatljivosti komunikacije i prisutnosti osiguravateljne kuće na društvenim mrežama. U ovom radu se teorijski analizira upotrebljivost društvenih mreža kao komunikacijskog i distribucijskog kanala za osiguravateljne kuće. Osim teorijske analize, provedeno je i istraživanje o percepciji potrošača. Naši rezultati pokazuju da su društvene mreže mogući kanal za marketing osiguravateljnih tvrtki uglavnom u području komunikacije. Ipak, mogućnost distribucije komercijalnog osiguranja društvenim mrežama nije zanemariva. Ovi rezultati su primjenljivi i na marketing drugih financijskih usluga.

Keywords

marketing financijskih usluga; marketing osiguranja; društvene mreže; komunikacijski kanal; distribucijski kanal

Hrčak ID:

83761

URI

https://hrcak.srce.hr/83761

Publication date:

29.6.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 5.532 *